Verbind met dit IP adres: play.minetrack.nl

Upgraden naar villager rank Okselsnuiver

Started by Okselsnuiver

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik hoop dat dit de juiste manier is van dit onderwerp aanvragen. Bij deze wil ik graag de villager rank aanvragen. Ik heb de laatste tijd flink zitten werken aan mijn base, farms en resources. Ik heb ook een shop die door meerdere mensen goed is ontvangen (warp maccie met drive through). Allereerst begin ik bij mijn base. Het is een groot zwevend eiland recht boven een koraalrif. De rand van het eiland bestaat uit redstone blokken, iron blokken en glowstone. Op het eiland bevinden zich nu 6 gebouwen. Twee torens voor de looks ( kan evt later nog wat gedaan mee worden), een grote opslag loods met secret piston entrance en een kleine sorting system. Ook is er nog een smelthut met balstfurnaces en smokers. Ten slotte is er een wapenroom.  Hierin bewaar ik verschillende soorten armor en wapens voor verschillende fights (wither/raid). Je kan aan de base wel zien dat het extreem veel resources heeft gekost aangezien een groot deel gemaakt is van redstone en iron blocks. Ook bevind zich een beacon in mijn base. Naast mijn base heb ik ook wat farms. Een automatische melon farm, een iron farm, een sugarcane farm en een gedeelde raidfarm. Overigens moet ik wel vermelde dat het gebied waar de farms zich bevinden word gedeelt met Slap_patatje en Koning_kikkerbil. Daar staat ook een kleine vorm van villager trading hall. Ik hoop dat dit voldoende is voor de villager rank.

met vriendelijke groet,

Okselsnuiver

Door Okselsnuiver, 7 maanden geleden

Inmiddels al geupgrade :)

Door christiefristie, 7 maanden geleden