Verbind met dit IP adres: play.minetrack.nl

Pruimpje heeft het goed gemaakt!

Started by Shadow_Walker700

vrede en rust

Door Shadow_Walker700, 6 maanden geledenLaatst bewerkt: 6 maanden geleden

.

Door Pruimpje, 6 maanden geledenLaatst bewerkt: 6 maanden geleden

geachte StreezyMagnum1,

Ik had dezelfde nacht om ongeveer 2 uur 30 een gesprekje met je over dat de heer Pruimpje inderdaad een vies spelletje met je heeft gespeeld, dit is echter waarschijnlijk geen bannable misdrijf. Het gene wat Pruimpje zei over dat 'je beter had moeten lezen' was echter wel slimmer geweest, het is nogmaals een vies spelletje wat hij heeft gespeeld maar hij heeft je niet 'gescammed'. Ik heb niet het hele gesprek meegemaakt dus ik heb de beelden inderdaad nog een keer terug gekeken maar hier haal ik niet uit dat hij je heeft gescammed maar zie ik wel dat je hierin hebt gescholden wat niet is toegestaan in de regels van de server, zie https://minetrack.nl/index.php?route=/forum/topic/20-regels/

Met vriendelijke groet,

OPMelon

Door OPMelon, 6 maanden geleden

beste, ik heb pruimpje al vaker op de server mensen zien/horen scammen Ik heb niet exact het gavel van streezy gezien maar heb wel al gehoord over andere gevallen waaronder het geval van shadow, ook zag ik deze middag mensen afpersen omdat ze te dicht woonden bij de claim van Opmelon. Hij zei als je me 5k betaalt mag je hier blijven wonen. de persoon in questie (ik weet niet meer wie) wou dit niet betalen en ondertussen woont hij daar volgens mij ook niet meer.

Door Hoogvlieger007, 6 maanden geleden

Heey Hoogvlieger!

Streezy en ik hebben het al besproken en het bleek inderdaad om een misgevalletje te gaan. Ik heb dit opgelost met hun. Het 5k grapje was zoals ik het zeg; een grapje. Die persoon in kwestie weet daar ook van :D

Groetjes Pruimpje

Door Pruimpje, 6 maanden geleden

Gesloten, top dat het zelf opgelost is :)

Roel | Eigenaar Minetrack | contact@minetrack.nl
Nederlandse Minecraft server met Traincarts Creative en Economy Survival

Door roel, 6 maanden geleden